Höstloppis på SVARK

***Uppdaterad 4/10, SÄNKTA PRISER***

I år har vi loppmarknad på SVARK, men inte riktigt som vanligt. Vi kommer inte ha ett loppmarknadsdatum då alla träffas, utan snarare en loppmarknadsperiod. Denna börjar i princip nu !
Alla prylar som är till försäljning är fotograferade, beskrivna och prissatta i en PDF-lista att ladda ner. Denna kommer att uppdateras så snart saker sålts så den blivit alltför inaktuell. Till att börja med kanske flera gånger i veckan.

Många prylar finns i byggnaderna i och kring klubbstugan på Axamo, strax väster om Jönköping. För att köpa något – ange objektnummer och maila till SM7RIN (se info i filen). Men, först när du får ett svar så betalar du överenskommet pris, då det ju kan hända att någon hunnit före men att den ännu inte tagits bort från listan (eller avhämtats). Normalt skickar vi inget, utan det är avhämtning av prylarna som gäller (av dig själv eller ombud). I viss mån kan vi dock lägga undan sålda prylar för avhämtning lite senare, dock max ett par veckor.

Vid avtalade tidpunkter finns även möjlighet att köpa på plats (främst tisdagskvällar 18:00-19:30). Betalning sker dock även då uteslutande via Swish till SVARKs swishkonto (se under “Om klubben” på hemsidan).

Du som vill sälja själv – det är ju loppmarknad – kan maila en egen PDF-fil med dina prylar och info till SVARKs webmaster (se också under “Om klubben” på hemsidan). I mån av plats och tid kommer även din lista att läggas upp tillsammans med SVARKs.

Ingemar, SM7RIN

SVARK:s loppmarknadslista: