My Calendar

Kategori: Aktiviteter Entusiastfordonskväll med grillning

13 jun, 2023

Vi är några i styrelsen som äger ett kanske lite udda fordon, och eftersom vi vet att vi inte är ensamma om detta bland SVARK:s medlemmar föddes denna idé. Vi är ju en teknikförening, och i veteran- och entusiastfordon finns ju ofta intressant teknik. Nu upprepar vi detta !

tisdag 13/6 eller 20/6 (beroende på väder, mail går ut strax innan om definitiv dag) tänker vi ha Entusiastfordon som tema. I samband med detta passar vi också på att grilla. Dubbel anledning att besöka SVARK, alltså - både titta på udda fordon och äta gott grillat !

Har du ett lite udda fordon så försök vara på plats med det redan vid 18-tiden och parkera det på den vanliga grusparkeringen. Övriga bilar som kommer tidigt kan med fördel parkera i gräset bredvid Hallbyvägen, men kommer man senare och det finns plats så är det givetvis ok att parkera på SVARK:s ordinarie parkering - oavsett fordonstyp.

Vill du förvarna att du kommer med ett fordon är det ingen nackdel - skicka mig ett mail (med foto ;-).

73 de Ingemar, SM7RIN (ingemar.em@telia.com), 070 - 741 14 01

Visa hela kalendern